niedziela, 2 lutego 2014

pstrąg zapiekany w folii




Składniki:

2 świeże pstrągi 
1/3 kostki masła
świeży koperek
natka pietruszki
czosnek polski 1- 2 ząbki w zależności od wielkości
1/2 szt. cytryny
sól
pieprz


Sposób wykonania:
Pstrąga oczyściłam, dokładnie umyłam , skropiłam sokiem z cytryny. Z każdej strony posypałam pieprzem, solą , rozdrobnionym czosnkiem. Na dwie godziny  włożyłam do lodówki. Piekarnik zagrzałam do temperatury 200 stopni.
Pstrąga położyłam na folie aluminiową, do środka ryby włożyłam natkę pietruszki, kopru i kawałki masła. Na wierzch także położyłam po kawałeczku masełka. Folię zawinęłam. Piekłam tak zamknięte przez 25 minut, potem jeszcze 5 minut na otwartej folii.

Folię zawinęłam. Piekłam tak zamknięte przez 25 minut, potem jeszcze 5 na otwartej folii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz