piątek, 11 lipca 2014

pierś drobiowa na szpinaku


składniki:
pojedyncza pierś drobiowa
300 g świeżego szpinaku
masło
ząbek czosnku polskiego
przyprawy: sól, pieprz, gałka muszkatołowa, wegeta
łyżka śmietany ( niekoniecznie )
Sposób wykonania:
Pierś rozkroiłam na dwie części, rozbiłam, posypałam solą, pieprzem i odrobiną wegety. Szpinak umyłam, osuszyłam, rozdrobniłam. Na patelni rozgrzałam niewielką ilość masła, dodałam szpinak, gdy zmniejszył swoją objętość doprawiłam solą, pieprzem, gałką muszkatołową i przeciśniętym przez praskę czosnkiem, na koniec łyżkę śmietany (niepotrzebnie, bo puścił sok).
Pierś drobiową podsmażyłam na maśle, nie obtaczając jej w żadnej mące. Podawałam z pieczonymi ziemniaczkami układając mięso na wcześniej przygotowanym szpinaku.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię takiego kurczaka.
    Zostaję u ciebie na dłużej i zapraszam do siebie przy okazji :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń