piątek, 20 września 2013

Roladki z karkówki

Obiad na 6 osób.


Składniki:
6 plastrów karkówki
1 papryka czerwona
2 cebule
2 kiszone ogórki
sól
pieprz
musztarda
liść laurowy
ziele angielskie
majeranek
mąka
olej do smażenia


Sposób wykonania:

Karkówkę rozbić dość cienko .Ogórki,cebulę, paprykę pokroić w grubsze paseczki.Plastry mięsa posypać solą, pieprzem, posmarować musztardą ,położyć wzdłuż kawałek ogórka, papryki i cebuli. Roladki zwinąć dość ściśle i owinąć nićmi. Na patelni rozgrzać olej i obsmażać zrazy na rumiano, wcześniej obtoczone w mące pszennej. Przełożyć do garnka, podsmażyć pozostałą cebulkę, dodać do zrazów. Całość zalać wodą, dodać liść laurowy, ziele angielskie i przyprawy. Gotować przez ok. 1 godzinę ( do miękkości mięsa ), wyciągnąć. Sos zagęścić mąką rozrobioną z wodą. Doprawić do smaku wg. uznania. Osobiście doprawiam solą, pieprzem, majerankiem i odrobiną musztardy. Przed podaniem ściągnąć nici z roladek.

6 komentarzy:

  1. to ja poproszę o taką roladkę, bo u mnie dziś były racuszki :DD, pysznie wygląda, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak pysznie :) Może jutro zrobię dla rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też spróbuję przepisu. Wyglądają smakowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są pyszne tylko ja zamiast zagęszczać sos daję więcej cebuli podsmażonej

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię to tak samo jak Pani lecz zamiast nici używam wykałaczek :) do farszu dodaje jeszcze pieczarki oraz do sosu poszatkowany por oraz papryczkę chilli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne zrobiłam rodzince, zachwalali. Do farszu dałam jeszcze wędzony boczek :-)

    OdpowiedzUsuń