środa, 20 sierpnia 2014

Tagliatelle ze szpinakiem, piersią kurczaka i orzechami

Składniki: Makaron tagliatelle 400 g opakowanie serka mascarpone 250g czosnek 2- 3- ząbki świeży szpinak 500 g.
pierś drobiowa 1/2 sztuki
orzech włoski 10 sztuk sól , pieprz, gałka muszkatołowa masełko , olej
Sposób wykonania:
Szpinak umyłam , osuszyłam, rozdrobniłam. 
Pierś pokroiłam w mniejsze paski, orzechy wyłuskałam, rozdrobniłam, podsmażyłam z dodatkiem soli na niewielkiej ilości oleju, pod koniec smażenia dodałam orzechy, odstawiłam.
W głębokiej patelni rozgrzałam niewielką ilość masła, dodałam szpinak dusiłam przez kilka minut. Dodałam serem mascarpone, podsmażoną pierś z orzechami, przeciśnięty przez praskę czosnek, sól, pieprz, gałkę muszkatołową, zagotowałam, gotowałam przez chwilę. 
Makaron tagliatelle ugotowałam al dente odcedziłam dodałam do szpinaku, wymieszałam. ponownie doprawiłam do smaku.

2 komentarze: