niedziela, 18 maja 2014

SZASZŁYK DROBIOWY

Przepis na 6 patyczków.
Składniki:
podwójna duża pierś drobiowa
200 gram świeżego boczku
3 -4 średnie cebule
czerwona papryka
12 pieczarek
przyprawa do grila, przyprawa do kurczaka, sól, papryka czerwona, olej
patyczki do szaszłyków

Sposób wykonania:
Pieczarki oczyściłam, odkroiłam nóżki, cebulkę obrałam, podzieliłam na ćwiartki. Paprykę umyłam, oczyściłam, pokroiłam w dużą kostkę.Pierś umyłam  pokroiłam w kostkę, boczek w paseczki.
Wszystko przełożyłam do miski, dodałam przyprawy i odrobinę oleju, dokładnie wymieszałam, odstawiłam na około 2 godziny. 
przygotowałam 6 patyczków do szaszłyków. Na każdy nadziewałam pieczarkę, mięsko drobiowe, boczek, cebulkę i paprykę, czynność powtarzałam do zakończenia patyczka. (Na moich szaszłykach pieczarka jest tylko na początku i na końcu patyczka ). Smażyłam na wolnym ogniu na patelni. ( doskonałe na grila )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz