poniedziałek, 20 stycznia 2014

Bób z kiełbaską w pomidorowym sosie



Składniki:
1 kg ugotowanego bobu ( u mnie był to bób ze słoika, który robiłam na zimę )
200 gram kiełbasy podwawelskiej
2 średniej wielkości cebule
koncentrat pomidorowy w słoiczku
olej do smażenia
przyprawy: sól, pieprz mielony, majeranek, ziele angielskie, listek laurowy

Sposób wykonania: 
Bób odcedziłam, zachowując wodę, obrałam ze skórki, włożyłam do garnka, zalałam wodą z bobu ( tak żeby go całkowicie przykryła ), cebulę obrałam pokroiłam w kostkę, kiełbaską również, podsmażyłam razem z cebulką, dodałam do bobu, włożyłam listek laurowy - rozkruszony, kilka ziarenek ziela angielskiego, kostkę rosołową , majeranek i 3/4 słoiczka przecieru pomidorowego. Wszystko razem zagotowałam, gotowałam około 10 minut na wolnym ogniu co jakiś czas mieszając. Doprawiłam do smaku.


1 komentarz: