poniedziałek, 5 sierpnia 2013

zielony groszek w słoiku




Składniki:
dowolna ilość zielonego groszku ( miałam około 1,5 kg )
sól
cukier
woda

Sposób wykonania:
Groszek wyłuskałam, opłukałam i osączyłam. Zalałam w naczyniu wrząca wodą ( wody dałam tyle żeby przykryła groszek) z dodatkiem soli i cukru. Na każdy litr wody dałam czubatą łyżeczkę soli i czubatą łyżkę cukru. Gotowałam 3 minuty. Gorący przełożyłam do słoików.Pasteryzowałam pierwszego dnia 30 minut, licząc od chwili zagotowania. Następnego przez 20 minut.

26 komentarzy:

  1. super, przepis sprawdziłam, pasteryzowałam 1 dnia 20 minut. słoiczki małe jak po koncentracie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy groszek w słoikach zalewamy wodą z gotowania,czy przygotować nową zalewę?

    OdpowiedzUsuń
  3. 49 year old Speech Pathologist Janaye Ferraron, hailing from Pine Falls enjoys watching movies like Private Parts and Fishing. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Z8. rodzaj kontaktu

    OdpowiedzUsuń