niedziela, 9 września 2012

Spagetti ze szpinakiem i serkiem mascarpone

       Taki rodzaj spagetti zaproponowała mi koleżanka z pracy. Czy mi smakował? Oj tak, był znakomity.



Składniki:
Makaron spagetti 350 g
opakowanie serka mascarpone
czosnek
szpinak 500 g.
sól , pieprz, gałka muszkatołowa
masełko


Sposób wykonania:
Szpinak rozdrabniamy, ja do tego celu użyłam blendera. ( świeży szpinak można zastąpić mrożonym), i dusimy na patelni z odrobiną masła przez 10 - 15 min. Następnie dodajemy serek mascarpone, przeciśnięty czosnek ( ja dałam 6 ząbków), sól, pieprz i gałkę muszkatołową.  Razem dusimy jeszcze ok. 5 minut.
W osobnym garnku gotujemy makaron (al dente ) odcedzamy i dodajemy do szpinaku, delikatnie mieszamy. Podajemy ciepłe. Można posypać parmezanem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz