niedziela, 25 maja 2014

SAŁATKA ZE SZPINAKIEM FETĄ I PIERSIĄ KURCZAKA


Składniki:
100 gram świeżego szpinaku
1 pojedyncza pierś drobiowa
pomidor
1/4 świeżej czerwonej papryki
pół opakowania sera feta
przyprawy: sól, pieprz, oregano, curry, olej, 1 - 2 ząbki czosnku 

sos:
6 łyżek oliwy z oliwek
1 łyżeczka miodu
1/2 łyżeczki musztardy dion
kilka kropel octu balsamicznego
sól, pieprz, oregano do smaku

Sposób wykonania:
Z w/w składników zrobiłam sos. ( Należy wszystko dokładnie wymieszać, żeby składniki się połączyły.)
Pierś drobiową pokroiłam w paski, dodałam świeży przeciśnięty przez praskę czosnek, curry, oregano, sól, pieprz i olej, wymieszałam, pozostawiłam na pół godziny.
Pierś podsmażyłam na oleju, lekko podlałam wodą, chwilę dusiłam. 
Szpinak umyłam, osuszyłam, włożyłam do miski. Pomidor i paprykę umyłam , pokroiłam w paski ( z pomidora wydrążyłam pestki, których nie dodawałam do sałatki ), fetę pokroiłam w kostkę. Składniki wymieszałam z wcześniej przygotowanym sosem.
Bardzo fajnie smakuje z grzankami czosnkowymi.
Czas na szpinak 4!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz