niedziela, 24 listopada 2013

SZARLOTKA Z KASZĄ MANNĄ



składniki:

1 1/2 szklanki kaszy manny
1 1/2 szklanki mąki
1 szklanka cukru
1/2 kostki margaryny
1 kg jabłek
cynamon


Sposób wykonania:

Mąkę kaszę i cukier wymieszałam w misce. Jabłka obrałam, pokroiłam w plasterki. Tortownicę o średnicy 24 cm posmarowałam margaryną, posypałam bułka tartą. Na dno tortownicy dałam 1/3 sypkiej masy, 

poukładałam jabłka, posypałam cynamonem, 

czynność powtórzyłam. Wierz ciasta posypałam ostatnią częścią sypkiej masy, porozkładałam cząstki margaryny. 

Piekłam w temperaturze 180 stopni przez 40 minut, potem zmniejszyłam temperaturę do 150 stopni i na termoobiegu piekłam jeszcze przez 15 minut.

2 komentarze:

  1. 31 yr old Help Desk Operator Teador Saphin, hailing from Quesnel enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Gaming. Took a trip to San Marino Historic Centre and Mount Titano and drives a G-Class. odwiedz witryne

    OdpowiedzUsuń