środa, 2 kwietnia 2014

klopsiki z kapustą pekińską i kaszą manną





Składniki:
  • 0,6 kg mielonego mięsa
  • duża kapusta pekińska
  • 4 jajka
  • 1 szkl. kaszy manny
  • sól, pieprz,kostka rosołowa, wegeta
  • papryka w proszku
  • sok ze świeżych pomidorów 1,5 litra
  • 2 ząbki czosnku polskiego
  • pieprz w ziarenkach

Sposób wykonania:

Do miski wrzuciłam pokrojoną na drobno kapustę pekińską, przesoliłam, lekko wygniotłam , dodałam mięso mielone, jajka, kaszę mannę i przyprawy : sól, pieprz, paprykę słodką, wegetę, wymieszałam.

Z gotowej masy formowałam pulpeciki, które obsmażyłam na patelni, ułożyłam w garnku.

Sok pomidorowy zagotowałam z kostką rosołową, doprawiłam do smaku solą , pieprzem i rozdrobnionym czosnkiem, zalałam kotlety. Gotowałam na wolnym ogniu przez 35 minut ( licząc od zagotowania ). na noc pozostawiłam w garnku, żeby naszły smakiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz