wtorek, 29 kwietnia 2014

PIERSI NA RYŻU

Danie dla 4 osób.

Składniki:
4 piersi drobiowe
kubek ryżu suchego ( o pojemności 330 ml )
pół kostki sera feta
3 łyżki orzechów włoskich
50 gram śliwki suszonej
puszka pomidorów ( około 400 gram )
2 kubki rosołu najlepiej drobiowego
sól
papryka słodka mielona
tłuszcz do smażenia formy


Sposób wykonania:
Mięso opłukałam , odsączyłam, ponacinałam przez środek tworząc kieszenie, natarłam solą i papryką słodką .
Śliwki i orzechy posiekałam , wymieszałam z serem feta i śmietaną , tak przygotowanym farszem napełniłam kieszonki.
Ryż opłukałam, odsączyłam wymieszałam z rozdrobnionymi pomidorami.
Blachę wysmarowałam olejem, Na spód ułożyłam ryż, na nim filety. Każdy filet udekorowałam orzechem i suszoną śliwką. zalałam rosołem. Piekłam pod przykryciem 1 godzinę w temperaturze 220 stopni (najlepiej tak długo aż w ryż wsiąknie cały rosół)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz