sobota, 3 sierpnia 2013

ogórki w occie




Składniki:
świeże ogórki - dowolna ilość
liście laurowe
ziele angielskie
gorczyca
pieprz ziołowy
czosnek
koper
chrzan

zalewa:
7 szklanek wody
szklanka octu
3 łyżki soli
3 łyżki cukru

sposób wykonania:
Ogórki umyłam włożyłam  do słoika. Do każdego włożyłam liść laurowy, 2 ziela angielskie odrobinę gorczycy i pieprzu ziołowego oraz koper chrzan i czosnek.

Wodę zagotowałam z octem 3 łyżkami soli i 3 łyżkami cukru. Gorącą zalewą  zalewałam ogórki. Zamknęłam słoiki. Pasteryzowałam przez 5 minut.

Zalewana wystarcza na 4 litrowe słoiki.


2 komentarze:

  1. zajebiste ! kupuje te stronke ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 22 years old VP Accounting Allene Nevin, hailing from Sheet Harbour enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and BASE jumping. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a Oldsmobile F-88. mozesz szukac tutaj

    OdpowiedzUsuń